för det är fredag kväll, o dans i folkets park

...... eller inte!
visst är de väl fredagskväll, men ingen dans. jag vill ut o bara plöja sönder men skräll att en inte har några pengar. o i den äckliga lilla håla ja spenderar mitt liv i händer det absolut ingenting. alla har dragit härifrån o här sitter ja o har läskigt tråkigt! får väl som vanligt bli en långpromenad med kajsa, men hon har ju lekt med nova hela dagen så hon är sleten..
hade tänkt mig o gå o lägga mig tidigt idag, så tråkigtheten inte blir lika långvarig men då självklart ska ja somna i soffjävel förut så nu är man väl dretpigg till 2 inatt minst.. men blir ja vaken så länge så lär det inte sluta väl! jag hatar o ha tråkigt, ja blir galen! o speciellt när man vet att kompisarna är ute o har kul o själv kan man inte va med!

annars har väl dagen vart helt ok. hade fisketävling imorse, men ingen fick napp! det va lite trist.. sen hade vi turism! blev inte allt för mycket pluggande där men ye ye.. sen blev det buss hem med förhoppningen att ta en långpromenad med kajsa i det fina vädret. men då va hon ju självklart i stan o lekte med nova som sagt! så gick väl ut på en liten promenix själv men det va tråkigt så tillbaka in för o sedan somna i soffan! o nu sitter ja här, o tycker synd om mig själv som vanligt på fredagskvällar! imorgon ska ja åka hem till älvsbacka tror ja, ingen lust o sitta här i molkom helt själv. då beger jag mig mycket hellre ut i skogen!

jag har seriöst tappat bort mig själv efter vägen, vad håller ja på med? mina värderingar har ja ju uppenbarligen slängt i väggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0