I was lost in paradise, Wish I'd never opened my eyes

Ja nu har jag ju uppmanat mina bilddagboks bevakare att läsa min blogg också. och lite mer besökare har jag att fått! :) Men dock inte några fler kommentarer. men man kan väl inte få allt, inte sant?

Klockan är nu kvart över tre på natten till tisdag den 22, och elin reinestrand fyller år idag. grattis till henne! :) Skall upp och jobba imorgon också, måla fyrbo. hoppas på fint väder, så man kan få lite färg samtidigt! lyckat att man är uppe så här sent när man skall upp tidigt.. men, det är väl ganska typsikt mig.
I lördags vart det volleyboll och basket med lite folk! Sedan åkte vi hem till linda och åt god mat :) Det var jätte trevligt!

Imorgon skall jag ut och fiska gös med anna också, nu ska jag ha mig en baddare serni.

nu blire smygrök (hihi) och sedan sängen.. natti. RRRRRRing mig

I'm blue (if I was green I would die)

I torsdags kom sebastian och linda och hämta mig, vi åkte till forshaga och grillade med sebastians syster angelica! Det var mycket trevligt, skönt och komma hemifrån en stund om inte annat. Igår blev det lite småparty hos edholm.. Var även en sväng till filipstad och köpte pizza med sebbe och donny! sedan åkte vi tillbaka till edholm och fetsa lite grann, men blev inte allt för sent pga grannarna... Så jag, sandra och sussi åkte hem till sussi! Vi satt och käka godis osv, och sandra och sussi fick de värsta skrattanfallen jag vart med om på länge, de både dreglade och grät.. haha, herregud! Sedan skulle jag ut och röka, så satt vi där på trappen och så typ 20 meter från oss brakade det till och rörde sig i buskarna, så vi kuta in. asrädda allihop! Vette fan va de va, men läskigt vare! Jag är inte värst lättskrämd, men det där vettu.. fyfan, säger jag bara!

Fick skjuss till molkom av sandra och hennes syster.. Så åkte jag, pappa och brorsan till lina och hämta upp julia! Och nu sitter jag här... Det va prat på att det skulle bli volleyboll eller/och bada senare, även party hos edholm igen! Men vet inte om jag tar mig ner till molkom, och har ganska dåligt med pengar nu så kan inte betala bensinpengar om jag skulle be någon hämta mig, men får se vad som händer och sker.. kanske bäst och stanna hemma egentligen, nu när brorsan är hemma osv.

får väl la se vad som händer och sker!
pussy

Vi kommer från värmland, javisst gör vi det!

Nu har jag vart i strömstad en vecka och provat på att jobba i köket på mcdonalds! Jobbet var helt okej, fast fruktansvärt stressigt. Men boendet, i nordby, va värdelöst. Jag hade tänkt mig fyra veckor där nere, men jag mådde såpass dåligt där nere så jag pallade knappt en vecka, så de fick bli hemfärd för min del. Det började med ingen sängplats till mig, och när min arbetsledare fick reda på det köpte han några luftmadrasser.. mycket skönt, NOT! Inte att sova en vecka på iafl.. Sen ngra dagar senare, tog vattnet slut. Och vi var utan vatten i ca 5 dagar! Inge vidare.. Under fredagen jobbade jag med nått så fruktansvärt ont i revebenen, kändes som jag hade blivit sparkad. Så jag bröt ihop en sväng där, började hyperventilera och grina som en stölle. Sen när jag vakna på lördagen mådde jag så dåligt så jag klarade inte av att jobba, så jag fick ta ledigt. Och även på söndagen blev det en ledig dag. Åkte hem klockan kvart i elva på kvällen, kom hem till älvsbacka runt tre tror ja! fyfan, vilken jävla skön känsla det var att komma hem, och sova i min egna säng!

Sen jag kom hem har jag bara råslappat, sett på tv, vart ner och kastat lite (ingen fisk dock) och  vart ute och promenerat med anna! Imorgon kanske de blir en glass i sunnemo och sedan ut med båten och fiska gös! Har fått några braiga tips av göran som jag ska prova på, hoppas att de funkar. för jag vill ha en baddare!

Puss & Kram

buy it, use it, break it, fix it

Lördag den femte idag, tis-tors har jag vart i bjb / kristinehamn. Har tältat med lisa och madde, mycket trevligt! Inte mycket till sömn dock, haha, men men! På torsdagen åkte vi tidigt in till kristinehamn och så gick jag och madde lite grann på stan där. åkte hem med fem över tre bussen. I fredags jobbade ja på folkhögskolan, gick runt och städa typ 8 elevhem. jobbigt som fan, och så innåt helvetes varmt! När jag kom hem blev det lite käk och en film, sen tvär somna jag och vaknade för typ en timme sen. sov runt 17 tim, inga fel.

Nu har jag och mamma sötte och planerat lite på festen. längtar! hihi.

Nu ska jag packa och tvätta lite, snart bär det av till strömstad. fan, börjar typ bli nervös eller nått. känner ju inte en jävel!

åska på g, hej med er

Somewhere over the rainbow

Klockan är nu 04.16 den första juli. Ska dygna inatt tänkte ja, annars kommer jag bara försova mig till möran, ska åka in till stan fem i tolv från molkom, ska lämna in kamera osv. sen bär det av till kristinehamn för att byta buss till björneborg! Ska träffa lisa, vi ska tydligen tälta och grejer. haha, inte så pigg på det! Men så länge jag får umgås med lisa så :) Hade tänkt och åkt dit ngra dagar nu under sommarn men om jag nu trivs nere i strömstad så tänker jag stanna där hela juli ut.. Sen under augusti så är det en hel del planerat!

Fiske är det som stått överst på "att göra" listan, har fiskat varje dag i 5 dagar nu. Men de enda jag fått är en gädda på ca 2.5 kg. Inte så jävla rockigt! Jag vill ha en gös ffs, hur svårt kan det vara egentligen. jag och pappa ska ut nu om en stund, hoppas på en morgongös. Men det blir säkert pappa som får den, brukar va så nu för tiden! Förr va det alltid tvärtom.. Jaja!

High above the chimney tops thats where you'll find me