Jag springer på taniga ben

Ja helgen blev som planerat, jävligt lyckad o full vart jag! men bakfyllan va ju då inte o leka med.. o nu har jag vart hemma från skolan två dagar för ja är så sleten o så jävla lat! fan, ja va ju duktig förra veckan, gick varje dag i skolan o på alla lektioner.. o nu så fortsätter det så här, bra där! missade ett prov igår o missade nationella muntligt, o idag borde jag vart i skolan o prata med en lärare samt kolla upp om något ska förberedas inför nationella imorgon, vart det är o vilken tid?

Nu sitter jag här, o här har jag suttit mer eller mindre hela dagen.. försöker komma på något o göra, har sjukt jävla tråkigt. men vad ens kan man hitta på? ta en långpromenad kanske, eller varför inte bara gå o dö.. nej men seriöst, hjälp mig?

iväg till uppsala på torsdag igen då, lite smått nervös, eller bekymrad, eller va ja ens är? jag vet faktiskt inte hur ja känner! o på fredag blir det o åka o fira bror, annars i helgen har jag inget planerat! men endast fredagen som ja ens ska komma på tanken att hitta på något. nästan vecka måste jag sköta skolan så får bli en lugn lördag o gå o lägga sig i tid!

härrå raa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0