i don't wanna play games, no games

fest hos micke igår, jag drack dock ittna. va en mkt trevlig kväll, förutom vissa händelser. folk asså, seriöst. respektlöst, o bara allmänt störande. trött på o ta folk med en nypa salt.. aja, du vet ittna så yttra dig inte tack.

jag vill härifrån, bara för några dagar. bara bort!! om jag ändå hade pengar.. hade jag åkt till lisa eller elin. varva ner, ta nya tag o sedan ta itu med saker som svider. JAJA

snart helg också, va fan ska man hitta på. supsugen som satan, men mjah... på lördag får ja väl gå på älvsbacka dagenn o hjälpa till lite.. kanske hitta något fynd också, de vore! hoppas på uppehåll iaf, blir så jävla drygt där uppe annars! sen får vi väl se va som sker på kvällen.. förmodligen inte mkt.

tänker på dig min vän, o din familj. ni är dom bästa, o ja är så ledsen för eran skull 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0