Sea of heartbreak

Söndag kväll o jag sitter hemma hos mor o far o hostar ihjäl mig! Gått o blivit tvär sjuk, grattis!

Helgen har spenderats i molkom; fredagen bestod av bacardi drickning hemma hos syster fram till runt tre på natten o då blev det en sväng upp till dunered! Satt där o tjöta ett par timmar o vid sju tiden gick jag hem o la mig. Lördagen vaknade jag upp med halsont i böttgas, kunde varken prata eller andas typ. så de va bara o springa ner till konsum o köpa alla halstabletter de hade typ! Sen blev det bara o slöa o käka räksallad.. sen ringde malin så hon kom ner till molkom o då drog vi upp till jocke o sara! det va drygt som fan där uppe o tvärnykter va jag också! sen vid tre tiden åkte jag, malin, dunered, vincent o jimmie in till stan o köpte cigg o käka på max! sen bar det till molkom igen o tillbaka till jocke men de urartade så vi alla gav upp vid sex tiden!

Imorgon är det en heldag i skolan o jag vet fan inte om jag kommer klara det. men ska väl försöka åka dit iaf så får vi se hur länge jag orkar!


Allt du äger är ingenting värt,
om du inte väljer vad du har kärt.
Och ditt hus är aldrig nåt hem,
utan kärlek är du alltid tomhänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0