Jag flowar som swing, tajt som Loket i string

Idag känns saker o ting lite bättre.. tänk vad mycket papper o penna o lite sömn kan göra!

Imorgon ska jag nog åka tillbaka ner till molkom, eller om jag åker med pappa till skolan på fredag! Efter skolan ska jag kanske åka o sola en stund, sen blir det nog tillbaka till molkom o kanske umgås med linda.. får se! lungt ska det bli iaf, ingen fest o asbolut ingen alkohol!
Men på lördag blir det nog ett par öl tänker ja, ska kanske ner till baren o svänga på höfterna! Hoppas bara malin vill följa med, annars vet jag inte om jag har lust.. det är nog många som ska iväg till munket på lördag! rätt trist.. men hoppas det blir skoj!
Hoppas även att jag är frisk tills dess, annars lär jag väl få tillbaka till förkylningen i bött som förra helgen! det va inte kul.. men men, det märks!

sjukt va jag längtar till petter, ge mig 21 februari nu!

g'natt folk

Kommentarer
Postat av: Anna

hej hopp! allt bra? :) jag kommer hem vecka 8 tänkte att vi kunde hitta på nöe kanske ? kram

2009-02-09 @ 23:14:47
URL: http://annamolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0