I wanna make love right now

Livet käns så fucking trist just nu! idag har tjos ingen bra dag kan jag lova.. igår va också en sug dag! kan bero på bristen av nikotinet. men allt bara känns så ovärt! tråkigt hela tiden o känns som man vandrar själv på jorden!

Nu försöker jag hitta nytt jobb, med bättre betalt! så jag kan hitta på något! åka iväg.. tatta mig, pierca mig o supa o härja! skaffa körkort o bil.. tänk va allt skulle kännas bättre då! bara kunna åka iväg när livet känns trist, åka iväg o bara försvinna för ett tag!

nej nu vart det mkt negativt här tycer jag, ska berätta en fruktansvärt rolig o underbar grej ja! mr. P kommer till stan, åh jo, för det gör han! o jag ska dit, om det så ska kosta mig vart enda öre jag äger o har!





jag vill ha lägenhet.. fatta underbart! ska fan skaffa mig en i molkom, fest hos mig varje helg! typ ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

höhö du är ju beroende av petter ;D

2009-01-23 @ 20:13:28
URL: http://annamolkom.blogg.se/
Postat av: jossan

det kan du ge dig fan på att jag är, HHIHI :D

2009-01-23 @ 23:55:50
URL: http://djousen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0