I know this pretty rave girl

nu har ni väl längtat, länge sen jag uppdatera här nu. jag har mer eller mindre aldrig tillgång till internet så jag uppdaterar inte allt för ofta :)

händer inte allt för mycket i mitt liv för tillfället.. lovet är över o nu är vardagen tillbaka! Ska nu egentligen ha praktik i sex veckor men har fixat så jag slipper den! kommer istället spendera min tid åt att jobba upp mina betyg o ta igen det jag missat under dessa tre år i gymnasiet. känns jävligt skönt, bara jag sköter detta nu kommer jag kunna ta studenten o slippa komma tillbaka efter sommarlovet! så kan jag börja jobba på en gång ist.

fester har det inte varit gott om på senare tid. nyår va väl inte riktigt som jag väntat mig men trots dessa missöden som blev hade kvällen ett bra avslut iaf! jag fick se min mor full för första gången o det va en kväll jag sent kommer glömma! hennes första fylla på runt trettio år! efter det har det bara vart några småfester lite här o där men har inte vart någon direkt fylla för mig, bara lite smådrickande o snack! men det har vart trevligt.. men nu är det snart dags att väcka upp molkom, folk börjar på allvar dö ut. på senare tid har folk gått som i koma o det händer absolut ingenting i denna lilla by gud glömde!

nu är det sängen som gäller, va mysigt det vore o krypa ner under täcket med någon man håller kär.. men sådan tur ska man inte få ha här! g'natt på er gott folk, om det ens är folk som läser min blogg?

Kommentarer
Postat av: cajza

jo jag läser allt, även fast det är lite dålig uppdatering :p

2009-01-13 @ 16:39:54
URL: http://cajzlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0