va vill du veta om mig, fråga bara, jag berättar vad som helst

Lördag natt o inte kan ja sova.. mitt huvud har maxat i flera dagar nu o nu börjar det seriöst bli jobbigt.. Har inte gjort ett dyft ikväll, började plugga lite men fick snespel så sket i det! Sen har jag bara gått o väntat, o längtat, o hoppats, o trott! tänker på allt på en o samma gång, förstår ni vad min hjärna fuckar med mig för tillfället?

va även ut o gick i ca en timme med kajsa förut.. skulle bara ta den vanliga nattturen med henne men ja bara gick o gick o gick o helt plötsligt va jag nere vid preem o sprang.. helt borta va ja, o träffade ju självklart på folk. dom måste ju trott ja va cp .. o de trodde de nog rätt i vid det tillfället! sen när ja kom hem klarna det lite o ja blev sjukt rastlös, o ingen i molkom! så va kunde en göra mer än o titta på film, o ha ytterliggare ett tillfälle o tänka som en dåre! härliga tider.....

nu har jag aaaaaaaaabsolut ingenting o göra.. hoppas ja kan somna för ja lär bli skogstokig snart! blir säkert en nattpromenad o bara vandra tills ja inte vet vart ja är! boooooorta, vart tog tjos vägen? who gives a shit, partyyyyy

ah mä kläääraa dåre, du skämmer ut dig. jo tack jo tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0