See the titie klitie hootie boogie woogie girl

Jag förstår inte varför jag deppar, jag känner mig nedstämnd och otrygg men jag ser ändå inga större skäl till att vara det. Det är inte mitt liv som strular, men ändå så känns det som så.
Vad har jag att gråta för, vem har gjort mig så ont? jag kan inte komma ihåg, jag kan inte förstå..
Jag är ensam, jag är ledsen. varför åkte jag hem?
Jag tänker alltid när jag kommer hit, jag blir depp varje gång jag sitter hemma i min ensamhet..
Jag behöver någon som kan berätta för mig vad som är fel!
Det sägs att jag måste sluta leva alla andras liv, vilket är sant..
Jag måste sluta ta hand om alla andras problem och börja tänka på mina egna.
men jag vet inte hur, jag vet inte hur jag ska gå vidare i mitt liv!
Jag bara står och stampar på samma ställe och jag hittar inte vägen fram...
Jag vill bara somna, och när jag vaknar imorgon så vill jag se en väg som jag ska gå,
hur jag ska gå tillväga för att räta upp mina bekymmer!
 

Och dig bror, den enda jag vill träffa så himla mycket just nu, missade jag ännu en gång. två av dina permisioner har jag missat nu, och det gör ont i mig. men snart älskade bror, är det över för denna gång iafl! jag längtar till jul..
Nu skriver jag bara massa dynga igen. men det är skönt att skriva av sig ibland..
Så för att skriva om annat, mer normalt. Idag har jag lekt med anna =) och imorgon ska jag tillbaka till molkom och sen blir det nog en sväng in till stan om elin hade tid att träffas! hoppas! annars blir det en lugn kväll hemma hos syster..  På fredag blir det utgång med lars och kristin antagligen, kommer bli jätte kul :) även sandra och co ska väl ut på score va jag förstod så ska väl träffa dom en sväng också :) nei,  nu fåre räcka

om du vore här inatt, så skulle du få veta att jag vill så mycket mer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0