Some say love

När ska detta vända, när ska du och jag få ha lite tur och hjälp i livet? varför händer det massa skit för dig, och jag kan inte göra något annat än att stå och titta på! Och jag står och klagar på mina problem, när du har sån otur i allt som sker omkring dig! jag tänker på dig min vän

Dra åt skogen vad jag är trött på detta, varför ens försöka. vad fan kan få mig att tro något så dumt. jag ber om ursäkt, för att jag ens började hoppas!

Blir nog en lugn helg.. hundvakt ikväll! kom på besök tack
Nästa helg blir det antagligen krogen på fredagen. emil fyllerr år så blir väl att säga grattis till han och fira han lite, sen ska jag även träffa lisa! kommer bli så jävla roligt.. WIIEH! Saknar henne så jävla mycket just nu!


Exakt en månad kvar idag!

Kommentarer
Postat av: Liiisa

saknar dig jätte mkt gumman, men vi får ses på fredag :) <33

2008-11-16 @ 18:27:09
URL: http://www.liizaaah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0