If I where a boy

Seriöst, jag spyr på ordet kärlek, jag spyr på allt som har med kärlek att göra! Jag är trött på hur alla beteer sig, och hur svårt det är för en männsika att vara ärlig. det värsta jag vet är oärligthet, att ljuga eller dra en "vit" lögn för att göra mig nöjd, va fan har det för mening? det sårar mig bara tusen gånger mer ju längre ni drar ut på det! men va fan kan man säga, jag är väl härdad tack och lov, det tar inte lika hårt på mig denna gång. sen vet jag ju dock inte hur det faktiskt ligger till, men jag går på mina magkänslor och dom brukar vara jävligt bra. dom har tagit mig i rätt riktning förr, och de förvånar mig om de inte stämmer denna gång! men frågan är vad fan jag gör för fel, vad fan begär ni av en människa egentligen. kommer jag någonsin hitta rätt, och om jag gör, hur länge kommer det ta? kommer jag stå och stampa och leta efter kärleken i flera år till? Jag måste sluta leta efter kärleken, jag måste sluta hoppas och tro massa skit! För det slutar aldrig väl ändå, under ett och ett halvt år har jag haft liknande situationer med många, och alla har slutat exakt lika jävla dant! blir så förbannat trött.. och denna gång gjorde jag annorlunda, och trodde det skulle gå vägen! det kändes så bra? men åh nej, sådan tur ska inte jag få ha!

Om jag vore en pojke, svär jag att jag skulle vara än bättre man för jag vet hur det känns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0