they call me hell, that's not my name

Nu är julen över, tack o lov! Den har vart mysig men har vart lite utav en besvikelse ändå.. hoppas att saker o ting ändrar sig snarast! julafton spenderades med hela familjen samlad för första gången på två år! Jag fick bl a en plattång, lite pengar till jacka o en mp3! Jag rå gillar plattången, den är lime grön o skit snygg! liten och hur lätt som helst.. jag gillar'n! På juldagen blev det alkoholintag för mig o min syster! Vi skulle vart ner till baren men de blev att vi åkte iväg i astron med bärra, linkan, roy o evelina! o även chaufförn.. vi åkte till forshaga o släppte av roy o plockade upp mattias (vilket måste nog vart en utav de jobbigaste människorna jag träffat i hela mitt liv!) sen åkte vi till kil o plockade upp cissi! Sen begav vi oss till vårt slugiltliga mål, spinning weels i slottsbron! där berggren o hans band wreck 48 hade spelning! Det va riktigt roligt o jag boppade o hade det trevligt! Runt halv tre åkte vi till staden o plockade upp mogge o sedan åkte vi till molkom! vi satte oss hos linkan ett tag o spela lite GH och de blev en sleten efterfest... jag gick hem någon gång vid 6 tiden!

Fredagen blev lugn pga miss i planeringen.. men igår (lördag) började kvällen med att se på film med syster! runt elva tiden gick jag upp till jocke o sara för dom hade fest! där fanns dunered, berggren, olle, hammar, nicko, christer, gabbi, marie, olla,  jocke o sara! Möjligt att det kanske blev lite för fort drickande där så jag mådde inte så bra, men efter en sväng bakom hörnet så va det bra igen, haha! Sen åkte nicko o berggren hem men istl kom två killar från stan, sondre o max!  Runt två - tre tiden begav vi oss till dunered o efterfesta. olla o dunered däckade nästan på en gång o jag, hammar, olle, max o sondre satt o snacka oså! trevligt! Sen vid halv sex gick jag hem, o på vägen hem lyckades jag förstöra mina jeans. jag skulle gena över järnvägen o när jag skulle hoppa över det andra staketet så fastnade jag o där satt jag i säkert fem min innan jag förstod att jag va tvungen o dra sönder jeansen. o sår har jag över hela bak o innerlåret.. jätte kul!

Nu vill jag veta, vad händer under nyår! seriöst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0