Jag är bara lycklig när jag dricker

Ännu en vit helg har varit, herregud! Vad har det blivit av mig? va rätt skönt o jobba utan bakfylla dock. Men nu är jag jävligt sugen på en två dagars fylla.. Men nu är det ju snart juldagen, o sen nyår! så blir ju en del fylla där. sen fyller ju malin år, o sebb o ronnie! Så där blir det säkert också fylla.. haha, orka att jag sitter o planera när jag ska supa! märks att en börjar bli lite utav desperat!

Igår kom anna hit o vi såg lite jeff dunham osv, sen la vi oss o kolla på mirrors! o den va ju helt jävla värdelös! haha herregud, fatta verkligen ingenting av den o inte nog med det, den va självklart inte läskig! Kan någon vara snäll o säga en skräckfilm som faktiskt kan skrämma mig?

Ikväll blir det antagligen pepparkaks bakning med anna =)

tjostros
ps. jag vill ha körkort nu, tack. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0