Hope you forgive me

den andre december och jag sitter hemma i älvsbacka. vart ingen skola idag, eller igår.. eller i fredags! fyfan för mig.. hade utvecklingssamtal förra veckan, och de rekomenderar att jag ska gå ett extra år! kul liv menar jag.. det värsta är att jag antagligen kommer få göra det om jag inte skärper mig på allvar! måste plugga ikapp så innåtfucking helvete nu! vill inte ha ett sommarlov och sen tillbaka till skolan! jag tar ju för fan studenten nu.. och jag ska till norge under sommarn! jag vill inte åka därifrån bara för den där jävla skolan! men känns så jävla ovärt att bara slänga bort de tre år jag slängt ut på skolan.. måste verkligen styra upp betygen, men vart börjar jag?

två veckor till, sen är du fri som en fågel. tjugotvå dagar kvar till julafton! kommer bli mysigt. men fan, inte börjat köpt julklappar än, och inte fan har jag pengar till julklappar heller :S hur i hela friden kommer detta gå! 
har ingen julkänsla för fem öre.. jag tycker verkligen inte om julen längre. seriöst, det är så tråkigt att inte längta till julen :( alla pratar om jul, första advent, mysbak osv. och jag tycker det känns så ovärt!

ps. jag har vart på handledarkurs nu, ett steg närmare körkortet :)
nei, göra sig iordning och åka till molkom kanske! härrå

Kommentarer
Postat av: Anna

du kommer klara de! kämpa på med skolan bara!

vi får ta lite jubak så kanske julstämningen kommer åter ;)

2008-12-09 @ 00:07:16
URL: http://annamolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0