Du är det finaste jag vet

Vit helg, jävligt skönt. för bakfyllan förra helgen var inte och leka med, + att lördags kvällen går inte att slå! haha! Idag har jag varit och kollat in brors nya lägenhet, hjälp till och flyttat in hans grejer och sen vart överallt och shoppat grejer till lägenheten! fyfan vilka planer jag har till hans lägenhet, jag borde få agera inredare :) han skulle bli nöjd! några av detaljerna i lägenheten är ett poker bord och spotlights och en bar! haha!

Och imorgon ska vi tillbaka och greja, för imorgon kommer han! UH, vad jag har längtat efter denna dagen!  känns ganska overkligt faktsikt.. känns som att efter 72 tim ska han tillbaka, men icke denna gång, tack o lov =)

Nu sitter jag hemma hos mor o far och lyssnar på mikael wiehe och björn afselius,
 och även en del cornelis, me like!

hur kan någon som är så perfekt för mig, vara så långt från räckhåll för mig? Jag skulle aldrig kunna få dig, du är alldeles för bra för mig. för långt ifrån.. skit kärlek!

nu blirre harry p och sängen för en stund, nittisch godisch! SMÄFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0